W Lulandii spełniamy Wasze sny. Nawet dzielące nas kilometry nie są w stanie tego uniemożliwić, ponieważ…
Dostawa za pośrednictwem kuriera możliwa jest na terenie całej Polski oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej.
Po uprzednim kontakcie (telefon, e-mail, chat) istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego produktu z magazynu głównego w Głogowie Małopolskim przy ul. Złotej 84.
BEZPŁATNA DOSTAWA kurierem lub transportem własnym obowiązuje dla:
- materacy
- łóżek
- poduszek
- pościeli
- akcesoriów
- stelaży
Dla zamówień niestandardowych koszty transportu ustalane są indywidualnie.
Zasady dostaw:
- Dostawy towarów odbywają się zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 20:00.
- Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru.
- Klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania poprzez dodanie stosownego produktu do koszyka. Koszt usługi ustalany jest indywidualnie, w zależności od tego, jakiego asortymentu dotyczy.
- Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki w celu potwierdzenia terminu dostawy.
- Dokładamy wszelkich starań, aby materace i inne produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Nie możemy jednak zagwarantować, że zamówienie dotrze do Klienta w nienaruszonym stanie. Przy dostarczeniu przez kuriera prosimy o dokładnie sprawdzenie opakowania i zawartości. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest zgłoszenie reklamacyjne. W zależności od rodzaju firmy kurierskiej doręczającej zamówienie, można tego dokonać klikając w stosowny link:
- Kurier DPD:https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
- Kurier Ambro: https://ambroexpress.pl/reklamacje
Szczegółowe informacje dot. dostawy znajdziesz w Regulaminie.
W sklepie internetowym lulandia.pl asortyment dzieli się na 3 grupy:
- Dostępny od ręki.
- Dostępny w magazynie producenta.
- Produkowany na zamówienie.
Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego dostarczenia (lub produkcji) przez producenta.
Materace dostępne od ręki wysyłane są najczęściej w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego.
Informacja o przewidywanym czasie realizacji dostępna jest na karcie produktu.
Szczegółowe informacje o dostępności można uzyskać kontaktując się z obsługą Sklepu:
- tel.: 17 200 00 35
- e-mail: sklep@lulandia.pl