W Lulandii spełniamy Wasze sny. Nawet dzielące nas kilometry nie są w stanie tego uniemożliwić, ponieważ…
Dostawa za pośrednictwem kuriera możliwa jest na terenie całej Polski oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej.
Po uprzednim kontakcie (telefon, e-mail, chat) istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego produktu z magazynu głównego w Głogowie Małopolskim przy ul. Złotej 84.
BEZPŁATNA DOSTAWA kurierem lub transportem własnym niezależnie od kwoty zamówienia obowiązuje dla:
- materacy,
- poduszek,
- pościeli,
- akcesoriów,
- stelaży,
- łóżek.
Dla zamówień niestandardowych koszty transportu ustalane są indywidualnie.
Zasady dostaw:
- Dostawy towarów odbywają się zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 20:00.
- Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru pod dom klienta, jeśli jego waga przekracza 30 kg.
- Klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt usługi ustalany jest indywidualnie. Aby skorzystać z usługi wniesienia należy przy zamawianiu produktu napisać o tym w polu "Informacje dodatkowe", skontaktować się telefonicznie pod numerem 17 200 00 35 lub poprzez przesłanie wiadomości na adres: sklep@lulandia.pl.
- Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki w celu potwierdzenia terminu dostawy.
- Dokładamy wszelkich starań, aby materace i inne produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Nie możemy jednak zagwarantować, że zamówienie dotrze do Klienta w nienaruszonym stanie. Przy dostarczeniu przez kuriera prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania i zawartości. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji.
- Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem pod numerem 17 200 00 35 w celu ustalenia możliwości reklamacyjnych.
Szczegółowe informacje dot. dostawy znajdziesz w Regulaminie.