Powered by Smartsupp

Warunki usługi

  1. Gwarantujemy transport gratis na terenie całego kraju niezależnie od wartości zamówienia.
  2. Zasady dostaw:
    • Dostawy towarów odbywają się zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 20:00
    • Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do domu klienta, chyba że jest to uzgodnione wcześniej z obsługą sklepu.
    • Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    • Dokładamy wszelkich starań, aby materace i inne produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Nie możemy jednak zagwarantować, że zamówienie dotrze do Klienta w nienaruszonym stanie. Przy dostarczeniu przez kuriera prosimy o dokładnie sprawdzenie opakowania i zawartości. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji.
    • Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem 17 200 06 64 w celu ustalenia możliwości reklamacyjnych.
  3. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego dostarczenia (lub produkcji) przez producenta. Towar dostępny od ręki wysyłany jest najczęściej w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego (dni robocze).

Informacja o przewidywanym czasie realizacji dostępna jest na karcie produktu.

Szczegółowe informacje o dostępności można uzyskać kontaktując się z obsługą Sklepu:

  • telefon,
  • e-mail,
  • czat.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password
Zgoda na pliki cookie