Warunki usługi
- Gwarantujemy transport gratis na terenie całego kraju niezależnie od wartości zamówienia.
- Zasady dostaw:
- Dostawy towarów odbywają się zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 20:00
- Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do domu klienta, chyba że jest to uzgodnione wcześniej z obsługą sklepu.
- Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki w celu potwierdzenia terminu dostawy.
- Dokładamy wszelkich starań, aby materace i inne produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Nie możemy jednak zagwarantować, że zamówienie dotrze do Klienta w nienaruszonym stanie. Przy dostarczeniu przez kuriera prosimy o dokładnie sprawdzenie opakowania i zawartości. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji.
- Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem 17 200 06 64 w celu ustalenia możliwości reklamacyjnych.
- Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego dostarczenia (lub produkcji) przez producenta. Towar dostępny od ręki wysyłany jest najczęściej w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego (dni robocze).
Informacja o przewidywanym czasie realizacji dostępna jest na karcie produktu.
Szczegółowe informacje o dostępności można uzyskać kontaktując się z obsługą Sklepu:
- telefon,
- e-mail,
- czat.