Nie chcesz dać się ululać? Masz prawo odstąpienia od umowy.
f
ZWROTY
- Przysługuje Ci 14-dniowy termin odstąpienia od umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (od dnia wydania rzeczy będącej przedmiotem sprzedaży).
- Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas w terminie o odstąpieniu od umowy (np. poprzez wysłanie pisma pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Możesz korzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 2 Ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to warunkiem skuteczności odstąpienia.
- Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia, zwrócimy dokonane przez Ciebie płatności (możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania).
- Zwrotu dokonaj na adres: Dr Materac Sp. z o. o., ul. Złota 84, 36-060 Głogów Małopolski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin ten zostanie zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
REKLAMACJE
Dostarczamy produkty wysokiej jakości, wolne od wad, jednak bierzemy też odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne.
Reklamacje możesz składać:
- Na piśmie na adres: Dr Materac Sp. z o. o., ul. Złota 30, 36-060 Głogów Małopolski
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lulandia.pl.
- Przy składaniu reklamacji podaj swoje dane kontaktowe, dokładnie opisz przyczyny reklamacji i żądania. Dołącz dokument sprzedaży bądź jego kserokopię.
- Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty przesyłki towaru w związku z reklamacją.
- Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że reklamację została uznana za uzasadnioną.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji zostaniesz pisemnie powiadomiony o tym czy wyrażamy, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, wskażemy podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.