Akceptuję

Nasza strona używa plików cookies. Kliknięcie „Akceptuję”, zamknięcie tego okna lub dalsze korzystanie oznaczają wyrażenie zgody na naszą Politykę cookies oraz Politykę prywatności.

Nie chcesz dać się ululać? Masz prawo odstąpienia od umowy.

f

ZWROTY 

  • Przysługuje  Ci  14-dniowy  termin  odstąpienia  od  umowy,  bez  podania  jakiejkolwiek przyczyny (od dnia wydania rzeczy będącej przedmiotem sprzedaży).
  • Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas w terminie o odstąpieniu od umowy (np. poprzez wysłanie pisma pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Możesz korzystać ze wzoru formularza  odstąpienia  od  umowy  stanowiącego  załącznik  nr  2  Ustawy  o  prawach konsumenta, jednak nie jest to warunkiem skuteczności odstąpienia. 
  • Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia, zwrócimy dokonane  przez  Ciebie  płatności  (możemy  wstrzymać  się  ze  zwrotem  płatności  do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania). 
  • Zwrotu dokonaj na adres: Dr Materac Sp. z o. o., ul. Złota 84, 36-060 Głogów Małopolski,  niezwłocznie,  a  w  każdym  razie  nie  później  niż  14  dni  od  dnia,  w  którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin ten zostanie zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 
  • Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

REKLAMACJE 

Dostarczamy produkty wysokiej jakości, wolne od wad, jednak bierzemy też odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne. 

Reklamacje możesz składać: 

  1. Na piśmie na adres: Dr Materac Sp. z o. o., ul. Złota 30, 36-060 Głogów Małopolski
  2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lulandia.pl.
  • Przy  składaniu  reklamacji  podaj  swoje  dane  kontaktowe,  dokładnie  opisz  przyczyny reklamacji i żądania. Dołącz dokument sprzedaży bądź jego kserokopię. 
  • Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty przesyłki towaru w związku z reklamacją. 
  • Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej  złożenia.  Brak  ustosunkowania  się  w  powyższym  terminie  oznacza, że  reklamację została uznana za uzasadnioną. 
  • W  przypadku  nieuwzględnienia  reklamacji  zostaniesz  pisemnie  powiadomiony  o  tym czy  wyrażamy,  czy  też  nie,  zgodę  na  pozasądowe  rozwiązanie  sporu.  W  przypadku wyrażenia zgody, wskażemy podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu. 

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password